Możliwości

Ogólne

  • Zakup w sklepie bez konieczności rejestracji.
  • Podgląd i edycja koszyka. 


Logowanie do sklepu

  • Logowanie do sklepu po założeniu konta
    (założenie konta nie jest wymagane podczas składania zamówienia).
  • Logowanie do sklepu danymi z Allegro
    (dzięki tej funkcji, Twoi klienci, będą mogli zalogować się do Twojego sklepu loginem i hasłem z Allegro a system pobierze niezbędne dane adresowe z serwisu Allegro, przez co klienci dokonują zakupów szybciej i wygodniej). 


Bezpieczeństwo

  • Obsługa protokołu SSL (https) pozwala na szyfrowaną komunikację pomiędzy klientem a serwerem (sklepem).


Sprzedaż międzynarodowa

  • Obsługa wszystkich wersji językowych świata. W sklepie funkcjonować może równocześnie 188 wersji językowych (wg standardu ISO 639-1).
  • Obsługa wszystkich walut świata. W sklepie funkcjonować mogą równocześnie 183 waluty (wg standardu ISO 4217). Dodatkowo można zdefiniować domyślną walutę dla każdej wersji językowej.
  • Ukrywanie wersji językowych.
  • Przyjmowanie płatności na osobne rachunki w zależności od waluty jaką płaci klient (np.: wpłaty w PLN przychodzą na rachunek A, zaś wpłaty w USD przychodzą na rachunek B itd.).


Produkty

  • Dowolna ilość produktów.
  • Ukrywanie produktów.
  • Blokowanie sprzedaży produktów przy braku w magazynie.
  • Dostępność produktów dla określonych grup klientów.
  • Możliwość ukrywania cen produktów dla niezalogowanych klientów.
  • Możliwość ukrywania stanów magazynowych dla niezalogowanych klientów.
  • Dowolna ilość zdjęć, prezentacji, animacji oraz plików o dowolnym formacie dla każdego produktu.
  • Automatyczne generowanie skróconego opisu produktu.
  • Automatycznie generowane miniaturki zdjęć produktów.
  • Wyświetlanie produktów w wielu kategoriach.
  • Rozbudowana wyszukiwarka produktów wg kategorii, producentów, w określonym przedziale cenowym.
  • Sortowanie produktów wg nazw, cen, producentów, wybór liczby wyświetlanych produktów na jednej stronie.
  • Filtrowanie produktów wg cech, które są przypisane produktom (np.: rozmiar, kolor itp.)
  • Status dostępności produktu (oprócz stanów magazynowych).
  • Dowolna ilość cech produktów.
  • Zmiana ceny produktu w zależności od wybranyh cech produktu np. rozmiaru.
  • Stany magazynowe produktów.
  • Edycja opisu produktu edytorem WYSIWYG, który nie wymagający znajomości języka HTML.
  • Sprzedaż kodów aktywacyjnych, haseł, kodów do gier itp. Operacja w pełni zautomatyzowana.
  • Wyświetlanie produktów powiązanych (pokrewnych) w opisie produktu.
  • Grupy cenowe dla produktów oraz przypisanie klienta do wybranej grupy cenowej.
  • Kilka jednostek miary dla danego produktu, dzięki czemu klient może zamówić przykładowo 1szt., 1 opakowanie lub 1 paletę produktu.
  • Generowanie cennika do pobrania w formacie HTML i CSV.


Kategorie

  • Dowolna ilość kategorii i podkategorii.
  • Opisy do kategorii i podkategorii.
  • Edycja opisów kategorii i podkategorii edytorem WYSIWYG.
  • Ukrywanie kategorii.
  • Dodanie kategorii specjalnych, widocznych w koszyku, takich jak np. dodatki, opakowanie itp.
  • Graficzny przycisk kategorii.
  • Grupowanie kategorii umożliwiające wyświetlanie kilku spisów kategorii w różnych miejscach w sklepie.
  • Indywidualne rabaty dla produktów w danej kategorii.


Opinie i recenzje

  • Recenzje i ocena produktów przez klientów - moderowane.
  • Recenzje i ocena sklepu (transakcji) przez klientów - moderowane.
  • System zintegrowany z modułem "Zaufane opinie" oferowany przez serwis www.ceneo.pl
  • System zintegrowany z jednym z największych serwisów zawierający opinie o produktach - www.opineo.pl


Płatności

  • Szybka płatność przelewem poprzez kod QR 
  • Obsługa płatności: za pobraniem.
  • Blokowanie płatności za pobraniem od określonej wartości zamówinia.
  • Opcja doliczania prowizji dla wybranych form płatności.
  • Obsługa płatności: przelew.
  • Obsługa płatności: PayU.pl
  • Obsługa płatności: Przelewy24.pl
  • Obsługa płatności: DotPay.pl (dawniej AllPay).
  • Obsługa płatności: eCard.pl.
  • Obsługa płatności: PolCard.pl.
  • Obsługa płatności: PayPal.pl.
  • Obsługa płatności: Moneybookers.com
  • Obsługa płatności ratalnej:  eRaty Santander Consumer Bank
  • Obsługa płatności ratalnej poprzez system DotPay.pl
  • Formy płatności definiowane dla każdego kraju dostawy.


Zamówienia

  • Automatyczne wystawianie faktur pro forma.
  • Wystawianie paragonów wielojęzycznych oraz opcja ręcznej numeracji.
  • Wystawianie faktur VAT wielojęzycznych oraz opcja ręcznej numeracji.
  • Wysyłanie zamówienia na konto e-mail klienta i właściciela.
  • Automatyczne informowanie klienta o zmianie statusu zamówienia poprzez e-mail.
  • Zarządzanie zamówieniami.
  • Edycja zamówień.
  • Automatyczne drukowanie druku nadania paczki pocztowej, paczki pobraniowej, polecenia przelewu.
  • Opcja grupowego drukowania etykiet adresowych wybranych zamówień.


Przesyłka

  • Dowolna ilość form przesyłek (dostawców).
  • Obliczanie kosztów przesyłki na podstawie wagi produktów.
  • Ustalanie kosztów przesyłki dla każdego dostawcy i kraju dostawy.
  • Funkcja darmowej przesyłki od określonej kwoty zakupów.
  • Opcja blokowania wybranych dostawców dla każdego produktu.
  • Integracja z paczkomaty.pl.
  • Integracja z apaczka.pl.


Klienci

  • Zarządzanie danymi klientów.
  • Zliczanie wartości zamówień każdego klienta.
  • Newsletter do klientów.
  • Informacja o tym, skąd klient trafił do sklepu.


Systemy rabatowe

  • Indywidualne rabaty dla zarejestrowanych klientów.
  • Przypisanie klienta do grupy cenowej produktów (5 grup cenowych).
  • Kody (kupony) rabatowe.
  • Rabaty dla kategorii.


Wygląd sklepu

  • Jednoczesna obsługa dowolnej ilość indywidualnych szat graficznych sklepu.
  • Osobne szaty graficzne dla każdej wersji językowej.
  • Ukrywanie wybranych szat graficznych.
  • Do sklepu dołączony jest zestaw 10 szat graficznych.
  • Edycja wyglądu sklepu edytorem WYSIWYG.
  • Funkcja wyboru wyglądu sklepu przez klienta.
  • Ustawienie stron startowych dla nowych klientów oraz dla klientów powracających.
  • Funkcja do zmiany wielkości czcionki w sklepie - przydatna dla osób słabiej widzących. 


Import/export

  • Pełna dwukierunkowa integracja z programem WF-MAG (wymagany Multi Integrator firmy KiD).
  • Pełna dwukierunkowa integracja z programem PC-Market (wymagany moduł PCM2www firmy INSOFT)
  • Import produktów z programu Subiekt GT firmy InsERT.
  • Import produktów z dowolnego pliku CSV, TXT.
  • Aktualizacja danych produktów z dowolnego pliku CSV, TXT.
  • Export produktów do pliku CSV oraz XML (format ceneo).
  • Export produktów dla usługi zakupy google.
  • Import produktów z dowolnej hurtowni poprzez plik XML


Pozycjonowanie

  • Pełna zgodność ze standardem XHTML.
  • Wsparcie indeksowania stron w wyszukiwarkach.
  • Generowanie mapy witryny w HTML oraz XML (wg protokołu Sitemap).
  • Przyjazne linki (mod_rewrite).
  • Automatyczne oraz indywidualne definiowanie tagów TITLE, DESCRIPTION, KEYWORDS.
  • Obsługa atrybutów: REL="NEXT", REL="PREV", REL=”CANONICAL”.


Integracje

  • Integracja z usługą zakupy google.
  • Integracja z paczkomaty.pl.
  • integracja z apaczka.pl.
  • Integracja z dowolną hurtownią poprzez plik XML.
  • Integracja z programem Subiekt GT firmy InsERT (bez konieczności kupowania wtyczki "oscGT"  czy  "Sfera dla Subiekta GT") .
  • Pełna, dwukierunkowa integracja z programem WF-MAG (wymagany Multi Integrator firmy KiD).
  • Pełna dwukierunkowa integracja z programem PC-Market (wymagany moduł PCM2www firmy INSOFT)
  • Dwukierunkowa integracja z serwisem allegro.pl.
  • Integracja z pasażem: zakupy.onet.pl.
  • Integracja z porównywarką cen ceneo.pl (zaimplementowana funkcja "Zaufane Opinie").
  • Integracja z porównywarką cen skapiec.pl.
  • Integracja z porównywarką cen nokaut.pl.
  • Integracja z porównywarką cen totu.pl.
  • Integracja z porównywarką cen bazzar.interia.pl.
  • Integracja z porównywarką cen porownywarka.pl.
  • Integracja z porównywarką cen okazje.info.pl (zaimplementowana funkcja "Wiarygodne Opinie").
  • Integracja z porównywarką cen cenus.pl.
  • Integracja z serwisem: sklepy24.pl.
  • Integracja z serwisem: opineo.pl.


Raporty



Wersja mobilna

  • szata graficzna responsywna lub osobna dla komputerów stacjonarnych i osobna dla urządzeń mobilnych
  • edycja szat graficznych
  • automatyczna detekcja przeglądarki klienta i wyświetlenie właściwej wersji (standardowej lub mobilnej)


Modułowość

  • Modułowa budowa systemu.
  • Dołączony moduł do prowadzenia serwisu www (strony informacyjne).
  • Dołączony moduł do prowadzenia aktualności.
  • Dołączony moduł do prowadzenia galerii.
  • Możliwość dodawania dodatkowych modułów.


Panel administracyjny

  • Obsługa systemu przez przeglądarkę internetową.
  • Obsługa systemu przez wiele osób z różnych komputerów (uprawnienia, grupy).
  • Edycja opisów w sklepie poprzez edytor WYSIWYG.
  • Funkcja "przerwy technicznej" w sklepie.
  • Ustawienie strony startowej dla panelu administracyjnego.


Wsparcie techniczne

  • Bezpłatna instalacja sklepu na dowolnym serwerze www.
  • Bezpłatna pomoc techniczna na okres 1 roku (pomoc świadczymy poprzez telefon, e-mail, GG oraz listownie).
  • Bezpłatna aktualizacja oprogramowania na okres 1 roku.
  • Nowe funkcje na życzenie klienta.
  • Ciągły rozwój oprogramowania.


Wieczyste użytkowanie

  • Jednorazowa opłata i bezterminowa licencja na użytkowanie sklepu.


i wiele innych – przekonaj się sam.

 

 

Instalacja sklepu na serwerach www

Instalacja sklepu jest bardzo prosta. Wystarczy przekopiować sklep na serwer www dowolnym programem do FTP (np. FileZilla) a następnie uruchomić stronę konfiguracyjną, która poprowadzi użytkownika krok po kroku przez proces instalacji.
Sklep może być zainstalowany na dowolnym serwerze www spełniającym poniższe wymagania:

  • MySQL 4.0 lub wyższe.
  • PHP 4.0 lub wyższe.
  • Aktywna funkcja "mail" w PHP

Dla sklepu internetowego polecamy nasz Hosting 50GB. Sklep działa praktycznie na większości serwerów, jednak ze względu na różnorodną konfigurację serwerów nie możemy zagwarantować prawidłowego działania na wszystkich serwerach.

 

 

 

 




Logowanie

E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła
Nasi partnerzy
Valid XHTML 1.0 Transitional
Strona chroniona certyfikatem RapidSSL
Copyright © 2007-2017 Createsoft.
Oprogramowanie sklepu internetowego web-market.pl
Createsoft
ul. Barwinek 6/138, 25-150 Kielce
infolinia: 801 00 97 93
tel.: 41 310 82 02
fax: 41 243 40 50
e-mail: kontakt@web-market.pl
^
Aby zapewnić Państwu najlepsza formę prezentacji na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności »