Ogólne
- Zakup w sklepie bez konieczności rejestracji.
- Podgląd i edycja koszyka.
Logowanie do sklepu
- Logowanie do sklepu po założeniu konta
(założenie konta nie jest wymagane podczas składania zamówienia).
- Logowanie do sklepu danymi z Allegro
(dzięki tej funkcji, Twoi klienci, będą mogli zalogować się do Twojego sklepu loginem i hasłem z Allegro a system pobierze niezbędne dane adresowe z serwisu Allegro, przez co klienci dokonują zakupów szybciej i wygodniej).
Bezpieczeństwo
- Obsługa protokołu SSL (https) pozwala na szyfrowaną komunikację pomiędzy klientem a serwerem (sklepem).
Sprzedaż międzynarodowa
- Obsługa wszystkich wersji językowych świata. W sklepie funkcjonować może równocześnie 188 wersji językowych (wg standardu ISO 639-1).
- Obsługa wszystkich walut świata. W sklepie funkcjonować mogą równocześnie 183 waluty (wg standardu ISO 4217). Dodatkowo można zdefiniować domyślną walutę dla każdej wersji językowej.
- Ukrywanie wersji językowych.
- Przyjmowanie płatności na osobne rachunki w zależności od waluty jaką płaci klient (np.: wpłaty w PLN przychodzą na rachunek A, zaś wpłaty w USD przychodzą na rachunek B itd.).
Produkty
- Dowolna ilość produktów.
- Ukrywanie produktów.
- Blokowanie sprzedaży produktów przy braku w magazynie.
- Dostępność produktów dla określonych grup klientów.
- Możliwość ukrywania cen produktów dla niezalogowanych klientów.
- Możliwość ukrywania stanów magazynowych dla niezalogowanych klientów.
- Dowolna ilość zdjęć, prezentacji, animacji oraz plików o dowolnym formacie dla każdego produktu.
- Automatyczne generowanie skróconego opisu produktu.
- Automatycznie generowane miniaturki zdjęć produktów.
- Wyświetlanie produktów w wielu kategoriach.
- Rozbudowana wyszukiwarka produktów wg kategorii, producentów, w określonym przedziale cenowym.
- Sortowanie produktów wg nazw, cen, producentów, wybór liczby wyświetlanych produktów na jednej stronie.
- Filtrowanie produktów wg cech, które są przypisane produktom (np.: rozmiar, kolor itp.)
- Status dostępności produktu (oprócz stanów magazynowych).
- Dowolna ilość cech produktów.
- Zmiana ceny produktu w zależności od wybranyh cech produktu np. rozmiaru.
- Stany magazynowe produktów.
- Edycja opisu produktu edytorem WYSIWYG, który nie wymagający znajomości języka HTML.
- Sprzedaż kodów aktywacyjnych, haseł, kodów do gier itp. Operacja w pełni zautomatyzowana.
- Wyświetlanie produktów powiązanych (pokrewnych) w opisie produktu.
- Grupy cenowe dla produktów oraz przypisanie klienta do wybranej grupy cenowej.
- Kilka jednostek miary dla danego produktu, dzięki czemu klient może zamówić przykładowo 1szt., 1 opakowanie lub 1 paletę produktu.
- Generowanie cennika do pobrania w formacie HTML i CSV.
- Hurtowa zamiana cen produków.
Kategorie
- Dowolna ilość kategorii i podkategorii.
- Opisy do kategorii i podkategorii.
- Edycja opisów kategorii i podkategorii edytorem WYSIWYG.
- Ukrywanie kategorii.
- Dodanie kategorii specjalnych, widocznych w koszyku, takich jak np. dodatki, opakowanie itp.
- Graficzny przycisk kategorii.
- Grupowanie kategorii umożliwiające wyświetlanie kilku spisów kategorii w różnych miejscach w sklepie.
- Indywidualne rabaty dla produktów w danej kategorii.
Opinie i recenzje
- Recenzje i ocena produktów przez klientów - moderowane.
- Recenzje i ocena sklepu (transakcji) przez klientów - moderowane.
- System zintegrowany z modułem "Zaufane opinie" oferowany przez serwis www.ceneo.pl
- System zintegrowany z jednym z największych serwisów zawierający opinie o produktach - www.opineo.pl
Płatności
- Szybka płatność przelewem poprzez kod QR
- Obsługa płatności: za pobraniem.
- Blokowanie płatności za pobraniem od określonej wartości zamówinia.
- Opcja doliczania prowizji dla wybranych form płatności.
- Obsługa płatności: przelew.
- Obsługa płatności: PayU.pl.
- Obsługa płatności: Przelewy24.pl.
- Obsługa płatności: DotPay.pl.
- Obsługa płatności: PayPal.pl.
- Obsługa płatności: Moneybookers.com
- Obsługa płatności ratalnej: eRaty Santander Consumer Bank.
- Obsługa płatności leasingowej Leaselink.
- Obsługa płatności ratalnej poprzez system DotPay.pl.
- Formy płatności definiowane dla każdego kraju dostawy.
Zamówienia
- Automatyczne wystawianie faktur pro forma.
- Wystawianie paragonów wielojęzycznych oraz opcja ręcznej numeracji.
- Wystawianie faktur VAT wielojęzycznych oraz opcja ręcznej numeracji.
- Wysyłanie zamówienia na konto e-mail klienta i właściciela.
- Automatyczne informowanie klienta o zmianie statusu zamówienia poprzez e-mail.
- Zarządzanie zamówieniami.
- Edycja zamówień.
- Automatyczne drukowanie druku nadania paczki pocztowej, paczki pobraniowej, polecenia przelewu.
- Opcja grupowego drukowania etykiet adresowych wybranych zamówień.
Przesyłka
- Dowolna ilość form przesyłek (dostawców).
- Obliczanie kosztów przesyłki na podstawie wagi produktów.
- Ustalanie kosztów przesyłki dla każdego dostawcy i kraju dostawy.
- Funkcja darmowej przesyłki od określonej kwoty zakupów.
- Opcja blokowania wybranych dostawców dla każdego produktu.
- Integracja z paczkomaty.pl.
- Integracja z apaczka.pl.
Klienci
- Zarządzanie danymi klientów.
- Zliczanie wartości zamówień każdego klienta.
- Newsletter do klientów.
- Informacja o tym, skąd klient trafił do sklepu.
Systemy rabatowe
- Indywidualne rabaty dla zarejestrowanych klientów.
- Przypisanie klienta do grupy cenowej produktów (5 grup cenowych).
- Kody (kupony) rabatowe.
- Rabaty dla kategorii.
Wygląd sklepu
- Jednoczesna obsługa dowolnej ilość indywidualnych szat graficznych sklepu.
- Osobne szaty graficzne dla każdej wersji językowej.
- Ukrywanie wybranych szat graficznych.
- Do sklepu dołączony jest zestaw 10 szat graficznych.
- Edycja wyglądu sklepu edytorem WYSIWYG.
- Funkcja wyboru wyglądu sklepu przez klienta.
- Ustawienie stron startowych dla nowych klientów oraz dla klientów powracających.
- Funkcja do zmiany wielkości czcionki w sklepie - przydatna dla osób słabiej widzących.
Import/export
- Dwukierunkowa integracja z serwisem allegro.pl.
- Pełna dwukierunkowa integracja z programem WF-MAG (wymagany Multi Integrator firmy KiD).
- Pełna dwukierunkowa integracja z programem PC-Market (wymagany moduł PCM2www firmy INSOFT)
- Import produktów z programu Subiekt GT firmy InsERT.
- Import produktów z dowolnego pliku CSV, TXT.
- Aktualizacja danych produktów z dowolnego pliku CSV, TXT.
- Export produktów do pliku CSV oraz XML (format ceneo).
- Export produktów dla usługi zakupy google.
- Import produktów z dowolnej hurtowni poprzez plik XML
Pozycjonowanie
- Pełna zgodność ze standardem XHTML.
- Wsparcie indeksowania stron w wyszukiwarkach.
- Generowanie mapy witryny w HTML oraz XML (wg protokołu Sitemap).
- Przyjazne linki (mod_rewrite).
- Automatyczne oraz indywidualne definiowanie tagów TITLE, DESCRIPTION, KEYWORDS.
- Obsługa atrybutów: REL="NEXT", REL="PREV", REL=”CANONICAL”.
Integracje
- Integracja z płatnościami leasingowymi Leaselink.
- Integracja z systemem przedłużenia gwarancji Easyprotect.
- Integracja z drukarkami fiskalnymi firmy POSNET (wymagany moduł FISKALIZATOR: 300 zł netto)
- Integracja z usługą zakupy google.
- Integracja z paczkomaty.pl.
- integracja z apaczka.pl.
- Integracja z dowolną hurtownią poprzez plik XML.
- Integracja z programem Subiekt GT firmy InsERT (bez konieczności kupowania wtyczki "oscGT" czy "Sfera dla Subiekta GT") .
- Pełna, dwukierunkowa integracja z programem WF-MAG (wymagany Multi Integrator firmy KiD).
- Pełna dwukierunkowa integracja z programem PC-Market (wymagany moduł PCM2www firmy INSOFT)
- Dwukierunkowa integracja z serwisem allegro.pl.
- Integracja z pasażem: zakupy.onet.pl.
- Integracja z porównywarką cen ceneo.pl (zaimplementowana funkcja "Zaufane Opinie").
- Integracja z porównywarką cen skapiec.pl.
- Integracja z porównywarką cen nokaut.pl.
- Integracja z porównywarką cen totu.pl.
- Integracja z porównywarką cen bazzar.interia.pl.
- Integracja z porównywarką cen porownywarka.pl.
- Integracja z porównywarką cen okazje.info.pl (zaimplementowana funkcja "Wiarygodne Opinie").
- Integracja z porównywarką cen cenus.pl.
- Integracja z serwisem: sklepy24.pl.
- Integracja z serwisem: opineo.pl.
Raporty
Wersja mobilna
- szata graficzna responsywna lub osobna dla komputerów stacjonarnych i osobna dla urządzeń mobilnych
- edycja szat graficznych
- automatyczna detekcja przeglądarki klienta i wyświetlenie właściwej wersji (standardowej lub mobilnej)
Modułowość
- Modułowa budowa systemu.
- Dołączony moduł do prowadzenia serwisu www (strony informacyjne).
- Dołączony moduł do prowadzenia aktualności.
- Dołączony moduł do prowadzenia galerii.
- Możliwość dodawania dodatkowych modułów.
Panel administracyjny
- Obsługa systemu przez przeglądarkę internetową.
- Obsługa systemu przez wiele osób z różnych komputerów (uprawnienia, grupy).
- Edycja opisów w sklepie poprzez edytor WYSIWYG.
- Funkcja "przerwy technicznej" w sklepie.
- Ustawienie strony startowej dla panelu administracyjnego.
Wsparcie techniczne
- Bezpłatna instalacja sklepu na dowolnym serwerze www.
- Bezpłatna pomoc techniczna na okres 1 roku (pomoc świadczymy poprzez telefon, e-mail, GG oraz listownie).
- Bezpłatna aktualizacja oprogramowania na okres 1 roku.
- Nowe funkcje na życzenie klienta.
- Ciągły rozwój oprogramowania.
Wieczyste użytkowanie
- Jednorazowa opłata i bezterminowa licencja na użytkowanie sklepu.
i wiele innych – przekonaj się sam.
Instalacja sklepu na serwerach www
Instalacja sklepu jest bardzo prosta. Wystarczy przekopiować sklep na serwer www dowolnym programem do FTP (np. FileZilla) a następnie uruchomić stronę konfiguracyjną, która poprowadzi użytkownika krok po kroku przez proces instalacji.
Sklep może być zainstalowany na dowolnym serwerze www spełniającym poniższe wymagania:
- MySQL 4.0 lub wyższe.
- PHP 4.0 lub wyższe.
- Aktywna funkcja "mail" w PHP
Dla sklepu internetowego polecamy nasz Hosting 50GB. Sklep działa praktycznie na większości serwerów, jednak ze względu na różnorodną konfigurację serwerów nie możemy zagwarantować prawidłowego działania na wszystkich serwerach.